ge mig tips :o

drar snart t torp med familjen, alla som har mitt nummer måste smsa (a)
men aja, sen efter torp har jag ingen aning om vad som händer, stan kanske elr nått,

jag vet att det inte är så många som läser min blogg å så, men ni som gör d, skicka en kommentar elr
[email protected] , med vad ni vill att jag skriver om på min blogg, om jag ska har mer hiss & diss, elr att jag gör video inlägg elr nått sånt, :)

har inte så mke mer att skriva nu, men vi hörs senare när jag kommer hem elr nått, pusspåer :)


Kommentarer
Postat av: evelina

hej! hittade precis hit av en slump, men tänkte säga det att jag personligen föredrar att läsa om tips, andras åsikter om saker och ting, och dessutom ska det vara roligt :)

2009-11-29 @ 12:15:39
URL: http://evelinautterdahl.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Bloggen ä ju din, du skriver ju om det du vill! det ä förmodligen därför folk läser din blogg.

2009-11-29 @ 12:40:03
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin