cha cha bloggen :)

cha cha bloggen ! ;dd
haha jag har sjukt tråkigt :o
men aja, gjort idag, ehm skolan, sen vare hem t alice, sen hem t mig å kolla på film ;d
sen drog vi å köpte klass å sen upp t ishallen, :)
nu sitter jag här å har nyss kommit ut ur duschen !
btw, när jag och alice va på väg hem förut, så typ snubbla alice, så jag börja gapflabba, så kommer en gubbe där å ba ; har ni druckit flickor ?!
hahahaha asso orka -.-'
när vi är oss själva tror typ massa att vi har druckit :o
aja, inga mer vanliga lektioner denna veckan ;ddd
bio första lektionen i morron, sen blire upp t skolan å ha massa handikapp saker typ :s
sen efter skolan blire att sola med alice ! :)
aja nu måste jag gå å lägga mig -.-'
funderar på att göra ny design igen, men får se ;)
pusspåer :)


'du gör så hela världen snurrar och jag vill bara åka med,
ta min hand och visa vägen,
visa mig det jag vill se,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin