bästa kvällen på länge !

ledsen att jag inte blogga nått igår, men jag hann inte.
skola först, sen vare hem t alice och typ kolla när hon spela fifa ;s
sen drog vi å träffa my på hemmakväll, sen stack vi upp t skolan, haha fyfan va bäst d va ! :o
btw, skulle gå ner i nån typ källare, fast d va typ gångar, haha jag våga inte gå ner när tjejerna gick ner så jag fick gå med killarna ist, å jag va den ända som skrek -.-'
haha jag hade typ precis lugnat ner mig, så ser jag en skugga, jag ba
-alice, ser du, d är någon där ..
- men nje -.-'
- jo ser du inte, d är nått som rör sig där !
-oj shit, aaaaaaaaaaaaaah !
hahah så sjukt kul hade vi ! :)
och för er tröga som inte har fattat d än hade vi en kväll i skolan med klassen ;)
aja, sen när vi kom upp därifrån så hade vi beställt mat typ, så käka vi sen gick vi in i klassrummet å kolla på film, house of wax, grymt bra !
hahah jag, alice, emma, jona å hampus typ låt i en hög, så jag å alice blev ju hur jävla rädda som helst ! så vi skrek rätt mke ;$
hahaha jona låg typ på alices fötter, så blev alice rädd å ryckte till, hahaha så börja jona också skrika, hahahahahahhahaahh !
bästa klassen (L) ! om man tar bort några ..
sen när vi skulle gå hem så fick vi 2 1,5 liter fanta flaskor, så vi gick ut och drack dom å vänta på att pappa skulle komma, haha så kommer polisen å saktar in för att han ser att vi dricker nått, men när han ser att d är fanta gasar han å åker iväg igen, hahah så ägda !
dagen idag dårå, skolan sen hämta linus, och sen vare hem t farmor å farfar och baka pepparkakor, haha jag höll på att somna, sjuuuukt trött från igår :o
aja nu sitter jag här, å ska nog snart dra t stan med alice, sen får vi se om nån mer hänkar :)
BRA GJORT TILL ALLA SOM ORKA LÄSA ALLT !
aja nu har jag inget mer att säga, pusspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin