5 saker du inte visste om mig !



.. jag är mörkrädd, ja, behöver inte säga så mke mer,

..jag är väldigt nojjig, och kan få för mej att folk förföljer mej när jag ska hem på kvällen eller att det är någon i huset. Jätteläskigt och jobbigt att vara så, man måste typ vara uppmärksam hela tiden.

..jag har svårt att säga nej, det är jättejobbigt. Kan nästan aldrig säga nej till någon för känns som personen ska tycka illa om mig annars haha

.. skulle aldrig kunna leva utan min mobil, hur skulle jag någonsin få reda på något utan min mobil och alla hundratals sms per dag?

.. skulle inte kunna leva utan vännerna, ni är mina andetag & anledningen till att jag fortfarande ler & finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin