tisdag

kunde inte blogga igår, gick inte att komma in på blogg.se,
men nu är jag här igen :)
hände typ inget speciellt igår, inte idag heller..
skolan, asso jag är sjukt sur på per :o
han ska ringa allas föräldrar i klassen så ska dom va med en HEL dag i skolan å se hur vi har d bara för att vi är stökiga i klassen, så har han sagt att alla lärare säger att vi är den stökigaste klassen i hela skolan, så nu ska allas föräldrar komma och va med på lunchen å allt, och alla ska inte komma på samma dag heller, d är ju ännu värre, och om jag nt har skor på idrotten nästa gång får jag kvarsittning, jävla skit för jag har typ inga bra skor -.-' asså åååååh jag orkar inte med han ! :o
 men aja, sen efter skolan gick iaf jag å alice å käka macka på cafè kungsgatan :)
sen hämta jag linus å lite å nu sitter jag här å slöar.

kolla på 2012 med alice i morron iaf, får se om nån mer hänkar :)
men nu har jag nt så mke mer att säga, pusspåer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin