fredag..

skolan, hem t emma, hem å passa linus, suug -.-'
fast d va kul hemma hos emma ! typ låg i hennes säng och snacka, och sen typ putta hon ner mig så jag gjorde en bakåt volt och slog i benet i bordet, ännu ett till vackert blåmärke på benet !
jag har märkt att jag slåt i mina ben väldigt mke ..
speciellt i matsalen, så äre nå jävla stång mitt under bordet å den slåt jag alltid upp knäna i -.-'
men aja, hände typ ingenting i skolan, hade svenska prov första lektionen, så fick man gå när man va klar, så vi fick 45 minuter längre rast, så vi typ gick t bowlingen och sen å kolla på volleybollen i en timma å tio minuter (y)
sen sista lektionen va d matte, å då skulle vi också bara kolla på volleybollen, så d va en rätt skön dag.
nu är jag skit trött och ska snart sova, men aja, passat linus nu ikväll, så tråååkigt .. !
kollade på idol, asso hur fan kunde calle gå vidare och inte tove ?!? :o
dååååligt av svenska folket ..
röstade 3 gånger på tove och 2 gånger på erik, sen när tove åkte blev jag så sur så jag skrek så linus vakna igen som precis hade somnat typ ..
men aja, nu ska jag dra, pusspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin