3 gången gillt ..

3 gången jag försöker lägga in detta nu, men jag har råkat klicka bort alla andra gånger, -.-'
men aja, ledsen att jag inte blogga igår, men jag hann inte, skolan, sen till frisören å färga håret, sen vare hem å käka nått snabbt, sen dra å möta alice, så gick vi till bion å träffade hannes, joseph, kilan och simon där :)
kolla på 2012, sjukt kul vare, och filmen va också rätt bra även om jag typ inte fatta så mke ..
asso vi blir verkligen ALLLLTID hatade på bio ! igår va d typ 2 gubbar elr killar som ba ; NEJ NU RÄCKET D FLICKOR !
och då börja vi bara skratta ännu mer typ -.-'
så efter bion skyndade vi oss ut t toan och va där inne t dom hade gått ;)
sen drog alla hem iaf, jag somnade typ så fort jag kom hem även fast klockan bara va halv elva typ ..

idag, har vart sjukt tråkigt !
skolan, gick hem innan sista lektionen, febeeer -.-'
sen har jag typ inte gjort ett skit, fick inte gå ut elr nått -.-'
men jag SKA t skolan i morron annars blir jag sur.
men nu ska jag dra å duschaaa, pusspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin