ny blogg !

Ny blogg, Ny design, Samma johanna !


gjort ny blogg nu, tröttna på det gamla namnet, så wannabe blondinbella kännde jag, så nu, från blondinjohannaa.blogg.se till johannamatildah.blogg.se ! :)

ska försöööka göra mer inlägg på denna bloggen men jag kan inte lova något (a'

idag fyller jag iaf år !
vaknade vid 20 över 9 ;s
sen gick jag å käka lite och sen datan, sen skulle jag träffa mamma på stan vid ett typ, så käka vi lunch, sen tog hon med mig till lasses foto och så tog vi ID kort, blev hur ful som helst -.-'
men aja, sen gick vi till banken iaf, så skulle jag skriva på massa papper och skit,
så nu kommer bank kortet nästa vecka och id kortet veckan efter ! :)
sen hängdejag med mamma till jobbet, tråååkigt, så jag gick ut så kom alice och emma och sjöng ;
idag är ingen vanlig dag för iag är det johannas födelsedag, hurra hurra hurra
eller nått sånt, haha :)
så fick jag presenter av dom :d
sen gick vi hem till emma och skrattade ,
sen åkte jag hem, så kom pappa så fick jag några grejjor t gitarren :)
sen fick jag 2000 kr på kortet och lite till :)

tack till alla som gjorde dagen, ni är bäst ! <3


hörs !  :)


Kommentarer
Postat av: gabrielladenbästa :)

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS typ igen x)

hahaha! :)))

2009-08-14 @ 23:21:58
Postat av: Emma <3

haha milk shake :D

2009-08-15 @ 21:15:03
URL: http://livetsomemmapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin