inget å göra


hejhopp igen :)
nu har jag inget att göra, mormor har passat mig, linus och frida ikväll, jag fattar nt varför mamma å pappa nt kan fatta att jag kan klara mig sj ! ;o
ah iaf, efter förra inlägget har jag typ spelat sims 3 med frida, nu skackar jag skype med fanny !
johanna (L) skypeeee
i morron kommer dom från skaftö och ska fira mig typ eller nått,
så ska nog lägga mig ganska snart,
http://www.youtube.com/watch?v=rJACHZXQW5E&feature=related
just nu sitter jag och lyssnar på den låten som jag länkade åvanför,
ah, har inte så mycke mer att skriva just nu, men kanske fixar ett videoinlägg någon gång men det är bara kanske ;)

hörs ! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Man ser verkligen att han mimar! xD

2009-08-16 @ 23:50:36
Postat av: matilda

På vissa ställen i videon då.

2009-08-16 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin