usch va allt snurrar..


alice och emma för.. typ ett år sen.

kom precis hem, har vart ute med alice och emma och sånt !
och herregud va vi har skrattat !
och så skulle vi se på en sorglig film men jag och alice förstörde hela stämningen så emma blev nog lite sur för att vi inte kunde hålla tyst, heheheh..
och damn va allt snurrar just nu !
får nog gå och lägga mej.
ska upp tidigt i morron också, ska va på stan vid tolv och käkar lunch och sen till ihallen skulle jag tro !
sen kommer massa folk hem till oss på kvällen så får se om jag drar till marcus och dom..
om jag orkar, vilket jag säkert inte kommer göra menmen.
men usch, nej nu måste jag lägga mej !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: emma persson

Undra varför du valde just denna fina bild .. ?

2010-09-19 @ 13:23:15
Postat av: emma persson

Undra varför du valde just denna fina bild .. ?

2010-09-19 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin