ooh vi klarade det ! bäst eller ?..

svar: JA !

orientering idag, tog bussen till dalskogen vid 20 i nio, och så var det ju det där med orienteringen..

gick med alice och emma, och en sak säger jag.. låt inte emma läsa kartan !
gick över massa ängar och ner i typ bäckar och halkade i lera (alice..) och massa, så mja, mina skor va ju inte det vackraste jag sett efter det..
typ helt bruna och dom brukar va vita, ajaj..
menmen, vi va klara efter en och en halv timma iallfall !
och vi hittade tillbaka, tror ni jag va förvånad eller ? vart inne i skogen och kunde hitta ut !
götttt !
och vi hade ju orientering på förmiddagen, så vi började 09:00 och slutade 10:30 sen rast till 12:40 sen hde vi svenska och då såg vi bara på film, så sjukt härlig dag !

så nu sitter jag här och funderar på att leta fästingar eftersom jag nyss fick veta att emma hade fått en på magen och en bakom örat så kanske kan vara värt att kolla.
ouff..

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin