kul på hemkunskapen..



hade riktigt på hemkunskapen förut !
för det första måste alice lära sej att säga r, och sen spagettin..
alice skulle kolla om spagettin va klar, så hon slängde en på väggen, sen när läraren kom och skulle kolla om vårat kök va rent och sånt så kollar hon bakom några bunkar och ba '' nejmen här låt en spagetti också..'' för alice missade väggen första gången så den hamnade där, låter inte alls kul här men hahahah va jag skratta !
och hon märkte inte den på väggen, så vi får väl se om någon hittar den någon gång ;)

när mamma kommer hem blir det nog att dra till stan och boka tid för piercing, hoppas jag.
så snart som möjligt, nervöst.. eller nervigt som alice säger, hahah låter så töntigt.

sitter iallafall och lyssnar på en låt som vi sjunger på spanskan, haha har seriöst inte en aning om varför jag lyssnar på den men jag gillar erique iglesias och det är fin text, så ja, njuuuut !

Enrique Iglesias – Solo En Tí ( Only You)

nu ska jag, göra nått !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin