jag är bäst.

hej och förlåt, kom nyss hem så har inte kunnat blogga !
skolan - emma & alice- hallen - plsten

kort sammanfattning av min dag, skolan hem till emma och slöa i soffan, kolla lite handboll och sen skulle vi kolla emmas match på plasten men jag gick hem typ precis när den börja, skit trött och seg !
ont i halsen och känner att jag börjar bli hes, igen..
men ändå kan jag inte sluta sjunga, blir så trött.

snart ska jag pierca mej !!
åker ju till usa om ca 2 månader, och då badar jag troligtvis i klor eller hur det stavas, alltså måste jag göra det rätt snart !
så ska ner med mamma och boka tid någon dag.

fråga inte varför jag lägger upp denna bilden, har ingenting med inlägget att göra och är rätt gammal, menmen.


ha det sämst


PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin