herre..

asso jag förstår verkligen ingenting, ny dator nu och jag fattar ingenting av windows 7..
jobbigt att inte förstå sin egen dator !!
menmen jag läg mig väl hoppas jag.
köpte iallfall ett par skor på torp idag !
kommer bild så fort min dator och hårddisk funkar som den ska, för min hårddisk funkar fortfarande inte och inte min cam heller dock.
så det blir väldigt tråkiga inlägg nu tills det funkar tyvärr..
och fyfabian va jag är sur !!
alla mina textstilar, stilar, borstar och allt sånt har försvunnit från photoshop, ååååh jag blir galen !
aja blir väl bara att ladda om på nytt..
och om..

åker jag till usa !
men nej nu ska jag lägga mej !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin