HEEEEEEEJ !

ni har saknat mej, i know.

kom nyss hem från emma, somnade halv ett och vaknade halv ett, alltså sovit 12 timmar, sjuuuukt skönt + att jag fick sova i världens skönaste soffa bara för vi inte orkade bädda ut.
frukost vid halv två, mackor och cappuccino daim, gottt !

sen kollae vi på filmen som vi inte vågade se klart kvällen innan, hahah vi va en aning rädda..
men riktigt bra va den !

värd att se !
nu ska jag fixa nått käk för jag är hungrig, blev ingen lunch eftersom vi åt frukost så sent.
ensam hemma också, känns ju va man kallar sådär efter att ha sett den filmen..
menmen jag får väl kolla på lite andra filmer så jag glömmer den !
men en sak kan jag lova:
DET ÄR EN SKIT SNYGG KILLE MED I FILMEN
det bästa med hela filmen va nog killen som va huvudpersonen haha, sjuuuukt snygg !
nu ska jag fixa käk.

PUSSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin