fan va seeeegt !

har provat min hårddisk i alla datorer vi har nu, och det funkar inte i någon av dom.
FYFAN VA SUR JAG BLIR !
så nu har jag ju inte kvar några bilder men jag hoppas verkligen att den kommer igång igen eller att man kan fixa det utan att allt försvinner, annars vet jag inte vad jag gör, seriöst.
och nu ångrar jag verkligen att jag inte brännde ner alla bilder på skivor som mamma har sagt till mig så många gånger att jag måste göra, och nu är det för sent och det suger.
menmenm, om jag inte får igång den blir det väl bara att skaffa nya bilder och allt, men usch..
nej nu orkar jag inte skriva mer eftersom jag är på riktigt dåligt humör.
men sen blir det nog gymmet, hoppas jag !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin