äta för att bli frisk, hmm..

nu ska jag äta köttbullar, inte alls hungrig eller sugen på nån mat men fick nyss veta att man måste äta för att bli frisk, undra om det är sant eller om mamma bara säger så för att få mej att äta..?
sen blir et nog att kolla på allt för min syster och vampyrer suger, hahahah den verkar riktigt skön !
och cameron diaz, som är med i allt för min syster, ååååh så otroligt fin !! *avundsjuk..*



tror jag får göra en kategori som heter "film" asso, för det är det ända jag skriver om i bloggen känns det som..

och nu fick jag precis veta att vi har skolfoto i morron, inte på onsdag, blir nog bra eftersom jag ser jätte pigg ut och sånt, verkligen..
blir så trött
nu ska jag, ehm, göra nått.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin