10.000 sms på en månad..?

fattar inte hur ajg klarar av det ?
usäkta att jag svär men hur FAN kan jag ha smsat så mycke ?!
det är ju helt sjukt !
så min mobilräkning på 2-3 månader ligger runt 5000, det är härligt..
så nu får jag inte smsa mer.
ååh va sur jag blir !
och min mobil är typ knuten till det abonemanget så jag kan inte skaffa kontantkort, vilket jag vill ha.
men om man räknar lite (jag som är mattesnille vet ni) så är det faktiskt billigare att köpa ny mobil med kontant kort istället för att först betala abonemanget + 2000 i månaden, så kanske blir ny mobil igen då !

men aja, eftersom det inte var min mage på förra bilden, så får ni en här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin