skolan

internet har inte funkat så har inte kunnat blogga, men nu funkar det iallafall !
skolan idag, ehm började  med att vi träffades i skolan och gick ut och "städa" haha vi gick typ bara runt och drog skämt menmen
sen va det några vanliga lektioner och sen hängde jag med emma hem och somnade i hennes säng i några minuter, haha somnar alltid när jag är där !
sen vart det hem och hann inte mer än att käka två pannkakor typ sen gick jag ut och träffa alice, så gick vi till konsum och så spruta alice shampo på hela mej, OCH i ögat, har hur ont som helst nu asso..
aja nu måste jag snart gå och duscha eftersom jag har shampo i hela håret typ, bloggar nog senare igen

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin