pengar..

asso jag har funderat lite, och jag fattar inte vad det är för mening med pengar!
asso lixom det är papperslappar, som egentligen inte är värda något, varför kan inte allt bara va gratis ? allt hade ju varit mycket lättare för det är trotsallt bara papper som man betalar med om det inte är mynt då men..
vem är så korkad så man kommer på sånt med pengar ? varför ska allt kosta något ?
detta har jag gått och funderat på i några dagar nu och fattar fortfarande inte vad folk tänker med !
lixom komma in på tillexempel gina och bara ta en tröja och sen är den min, fatta skönt det hade vart !
spela roll om man ger bort en papperslapp, haha asso jag vet inte hur jag har kommit på att jag ska tänka på detta men nu har jag iallafall kommit på det och då kan jag inte glömma det..
men jag fattar inte det där med pengar så är det bara !

nu har jag sagt allt jag har funderat på

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin