lördag

vart på stan och köpt present till mamma idag, haha skrtiver inte vad vi har köpt ifaaall hon kolla min blogg, men aja, sen har jag städat resten av dagen, har fan tagit evigheter fast det var det värt för jag hitta 80 kronor ! haha om lite minde än en timma kommer iaf emma och hämtar mej så åker vi till oliwer och är där till tolv eller nått ? ska typ se på film och ha kul !
kommer bli bäst !
skulle gått till gymet idag men det hann jag inte eftersom om jag inte hade städat bort alla kläder och sånt fick jag inte åka till oliwer, så då skippa jag gymet och städade istället, duktigt.
på torsdag åker tandställningen bort och jag längtar riktigt mycket !
 
nu sitter jag här och sjunger och ska snart byta kläder, sen kommer som sagt emma
kanske hinner nått till inlägg innan jag åker men annars bloggar jag i morron...

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin