klippt mej + fick min älskade tröja !


nu har man då klippt sig och fått sin älskade tröja av min älskade pappa!
hon klippte fan av halva håret bara för allt va slitet ! ni ser ju hur kort det är på bilden, oplattat också..
jaja, sen när mamma kom hem hade hon vart och handlat och gissa vad hon hade köpt, jo jordgubbaaar !
usch va gott ! och sedan när pappa kom hem hade han köpt baseball tröjan jag ville ha !
sen har jag iallafall bara suttit i uterummet och smsat och kollat på resor till grekland eller nått sånt, hitta inget tyvärr men vi ska fortsätta leta
i morron blir det att köpa present till mamma som fyller år på måndag, sedan till gymmet (om jag hinner) sen vid fyra åker jag till oliwer och är där hela kvällen, härligt !
 nu sitter jag och lyssnar på
Ke$ha - party at a rich dude's house



riktigt bra !
jaja, jag vet att jag inte bloggade igår, men hade helt enkelt inte någon lust och kom inte på något att skriva om, men nu gör jag iaf ett inlägg..
fast nu har jag inget mer att säga
PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: (:

hejhej :)

ville bara säga att din blogg är sjukt bra ! :)

2010-05-10 @ 04:37:43
Postat av: ellie

Såna tröjor är snygga, och vad fin du blev i håret! :)

2010-05-10 @ 05:47:46
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin