hemmaa

hemma från skolan nu, känns fredag så jag blev skit glad, sen när jag märkte att det bara va tisdag fick jag ont i huvvet haha..
aja skolan har iaf vart chill, en ända lektioner tror jag, kommer typ inte ihåg, menmen, först någon genom gång om typ hälsa, sedan no i en och en halv timma, sen lunch rast, so i tjugo minuter, och sen gå ut och gå nån stads promenad som jag fick gå hem efter typ halva för att jag fick för ont i mitt knä haha
nu sitter jag iaf här och är besviken för att det bara är tisdag och lyssnar på

Hayden Panettiere - Wake Up Call



ao, senare har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska iaf passa linus idag så får fixa käk till han och så, men nu har jag nog inget mer att skriva, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin