ginas nya hemsida

nu sitter jag och ska beställa en baseball jacka från gina, men så finns den inte på deras hemsida!
jag blir så sjukt sur !
så nu måste jag åka in till torp och köpa den, och pengarna på mitt buss kort är slut, keffff..
så jag får vänta ända tills pappa kommer hem, på torsdag, så han kan åka med mig dit, och då kan vi inte åka dit förrän fredag !
fast då ska vi iaf hämta min mobil också, och jag hoppas på att det är samma fel igen för då ska jag få en ny mobil (y)
men om det inte är samma fel så blir jag sur
jaja tillbaka till gina nu, asso jag fattar ingenting av deras nya hemsida, någon annan som gör det som kan göra så jag fattar, åh jag blir så trött på när man gör om hemsidor så att man inte fattar dom !
menmen, finns inte så mycke att göra, får vänta tills fredag varesig jag vill eller inte..
nu har jag fått ut min ilska så nu kan jag sluta skriva om sånt här ointressanta saker och skriva om moì istället, haha nejdå, nu ska jag sluta babbla om ingenting !
försökte iallafall göra en videoblogg förut, men det blev riktigt fail så jag vntar nog med det..
nu har jag inget mer att skriva om, bara massa ointressanta saker
ska hem till oliwer på lördag iaf tror jag, kulkul !
nu ska jag sluta, haha typ tredje gången jag säger det men aja

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin