alice dag ;d


hahahah jag och adis på ett gammmalt dagiskort (a)

btw, rolig dag !
först va d skola, fick typ inte snacka på no lektionen, så fort man sa ngt fick man ett sträck och för varje sträck fick man stanna en minut längre efter lektionen, men vi fick skratta, sen när jag och emma typ skratta för mycke så tog dom bort d också, så då fick man knappt hosta ! :o
aja,efter skolan gick jag å alice ner på stan å köpte en monster, hahaha sist gång vi drack d blev vi heeelt körda, låg på golvet å dog av skratt, hahah minnen d (y)
men vi blev inte riktigt lika konstiga idag, som tur va för sen skulle vi kolla på hockey, så efter att vi va hemma hos alice en stund gick vi och köpte en till monster sen gick vi till ishallen, fast då hade hockeyn redan börjat, men vi hann se en stund iaf, sen skulle alice va med calle, så jag och emma fick vänta, -.-'
så vi satt typ å halvsov i ishallen (a)
sen när alice äääntligen va klar, så drog vi hem..
sen när jag kom hem käka jag å sen kolla på idol ;d
sen har jag inte gjort så mycke mer, ha d bra ! :)


                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0



bloglovin